Webinaaritallenne: Myynnin analytiikan arvoketju
Miten varmistat että analytiikka muuttuu liiketoiminnan tuloksiksi?
Datan ja analytiikan merkitys liiketoiminnan ajurina ei pitäisi tulla enää kellekään yllätyksenä. Silti kuilu datan ja analytiikan johtavien yritysten ja peränpitäjien välillä jatkaa kasvuaan. Mitkä tekijät vaikuttavat menestykseen datatransformaatiossa?
Data ja analytiikka muuttavat toimialoja nopeammin kuin koskaan. Siitä huolimatta monet yritykset vastaavat edelleen näihin muutoksiin ad hoc -hankkeilla ja kertaluontoisilla toimilla, pitkäaikaisten strategisten mukautusten sijaan. Mihin asioihin yrityksesi tulisi keskittyä menestyäkseen analytiikassa?
Tässä webinaarissa syvennyimme myynnin analytiikan arvoketjuun ja kävimme läpi:
✔️ Mitkä tekijät vaikuttavat tutkimusten mukaan menestykseen analytiikassa?
✔️ Mitä asioita yrityksesi pitäisi konkreettisesti lähteä edistämään varmistaakseen menestyksen myynnin analytiikassa?
✔️ Demossa näytimme, miten myynnin analytiikka tukee konkreettisesti päätöksentekoa erilaisissa käyttötapauksissa:
- Miten Asiakas 360 -näkymä luodaan yhdistämällä dataa eri lähteistä.
- Kuinka analytiikka kertoo, mikä olisi seuraava paras toimenpide (Next best action).
- Miten analytiikan avulla asiakkuudet segmentoidaan.
Puhujina webinaarissa on Knowitin myynnin analytiikan asiantuntijat Juuso Viljanen ja Mikael Mölsä. Jos olet myyntijohtaja, myynnin ammattilainen tai yrityksesi analytiikka/teknologia-kehittäjä, tämä webinaaritallenne kannattaa katsoa!
Lataa webinaari tästä 👇